MČR OFFROAD TRIAL Bezděkov 03-04.5 2025
pořadatel OFFROAD team KLEMO, o.p.s
- vypsané kategorie : HARD, EASY
- technická kontrola : pátek 17,00 h - 20,00 h
sobota 7,30 h - 9,00 h
- sobotní závod od 10,00 h do 17,00 h - 5. trialových sekcí 2x
- neděle závod 10,00 h do 15,30 vyhlášení výsledků
- povinné vybavení posádek : HELMY, PÁSY, Ochranný rám.
- startovné sobota neděle HARD - 3000,- EASY - 2500,-
- parkování zdarma pro řidiče a spolujezdce
- kemp zdarma pro řidiče a spolujezdce a mechaniky
ostatni kemp 1den 250,- Kč
připojení ENERGIE 1 den 250,- na určitém místě
- možnost ubytovani v chatce rozhodčí - zdarma nebo zavodníci 250,- osoba na
1x noc
Organizační struktura:
Pořadatel: OFFROAD team KLEMO, o.p.s
Ředitel : Miroslav Kalbáč
Zástupce ředitele : Jan Krampera
Předsedající technická komise: Otakar Vild ,offroad Klub Milovice
TRAKTORBAGR Václav Hloušek, Luděk Moravek
Team mechanici : T.Tajbl M.Štěpina L.Žvachta
OFFROAD team KLEMO, o.p.s.
Areal závodiště - Bezděkov u rybníka
Obecně prospěšná společnost.
Offroad team KLEMO byl založen v r. 2002 a sdružuje pár šílenců, kteří zcela propadli tomuto blaznivému sportu.
NISSAN PATROL VW 1.9 TDI
Kategorie - PM- M. Kalbáč - MK ml.
- Motor - VOLKSWAGEN 1.9 TDI
- Převodovka - Manual - 5 -VW GOLF
- Podvozek NISSAN PATROL GR
- Palivo - DIESEL
- Náprava - Nissan GR Y61
- Uprava kol - BEADLOCKY - SK
- Poloosy - předek zadek pevnostní - USA -
- Kabina venkovní ochranný rám
- Brzdy - vše 4x dělené kapalinou - USA -
- Uzávěry 2x - vzduchové ARB +kompresor ARB - USA
- Tlumiče vzduchokapalinové na zakázku Křístek - ČR -
-
Klouby pevnostní LONGFIELD SUPERAXLES - USA -
MERCEDES - 230 GE -
Kategorie - O - J. Krampera - T. Tajbl
- Motor - MERCEDES
- Převodovka - Manual
- Palivo - NATURAL
- Kabina - Venkovní ochranný rám
- Uzávěrky 2x - originál
SUZUKI VITARA
Kategorie - EASY - V. Hloušek - Z. Lhoták
Motor - SUZUKI
Převodovka - Manual
Palivo - NATURAL
Kabina - Venkovní ochraný rám
KRÁTCE Z HISTORIE
Prvopočátek vozub Suzuki 1.1 benzín byl závod v roce 2001 v Podbořanech jako leštěnka do 2000 ccm, kde jsme se umístili jako třetí.
Poté jsem přestavěl celý vůz na závodní speciál do 2000 ccm. Tento vůz jsem stavěl do srpna roku 2002.
Prvním závodem byl závod ve Šluknově (9/2002), poté druhý v Praze Jesenici (10/2002). Vůz byl však poměrně slabý po motorické stránce a tak jsem se rozhodl pro celkovou přestavbu. Na tento zbrusu nový vůz jsem zapřáhl své dva mechaniky, se kterými jsem ho zvládl postavit do srpna r. 2004.
Vůz má nyní kompletně předělaný nový rám, motor a nápravy z Nisanna, kastli pak ze Suzuki Samurai.
Tento vuz byl v posladní době dost poškozený,vratký byl rozebrán a zrušen.....r.2005-2006
Do teto doba jsme zavodily s Mercedesem Géčkem 2.3 v kategorii ORIGINAL.
V roce 2009 jsme přes zimu upravily závodní special NISSAN č.4 na 5. Nový vůz NISSAN RR V8.
Tento stroj má kompletně vyměněný motor z RANGE ROVERA 3.9 L včetně automatické převodovky a zavěšení zadní nápravy, také upravu řízení, kompletní ořezání plechů na kasli.
Náš závodní vůz VW Volkswagen 1.9 TDI včetně posádek.....